2017. augusztus 17., csütörtök

Finn kaland

"Van egy olyan lány, akinek olyan hosszú a haja, hogy Finnországból Mexikóba elér. Ő egy kis mogyoróban lakik. A többi titok..." - kezdett mesélős hangján a történetbe az akkor 4 éves lányom. És azt a többit - ami titok - a mogyoróvá formált tenyerébe suttogta bele. Le is rajzoltam. 

Íme: http://szelladri.blogspot.hu/2013/09/van-egy-olyan-lany.html

Ez a mesés kaland 2013 nyarán kezdődött, amikor 4 felejthetetlen hónapot töltöttünk családilag Finnországban. Azóta is minden nyáron visszatérünk pár napra és én újra és újra (és újra) szerelembe esek ezzel az országgal. 

Tavaly év végén egy finn plakátpályázatra (Come to Finland) továbbgondoltam ezt a lányt. Kicsit rövidebb lett a haja -  nem kellett Mexikóig érnie - viszont teleszőttem azokkal az emlékekkel és élményekkel, ami nekem az álomszerű "finn érzés". Persze sok-sok mindennel bővíthettem volna még, de nem akartam túlzásba esni, pedig nagyon-nagyon hosszan tudnám mesélni miért is olyan felejthetetlen és inspiráló hely ez nekem.

Finland is my dreamland

pályázaton harmadik helyet értem el, plakát pedig májusig a National Museum of Finland-ban "álmodozott" Helsinkiben a többi szebbnél szebb poszter társaságában. (http://www.cometofinland.fi/en/the_exhibition/)

Időközben képeslap és poszter is kapható belőle, hétvégén élmény volt találkozni vele a Helsinki Market Square-en. :)

De online is elérhető itt:
(a népszerű termékek kategóriában - juhééj!)

És a képeslap itt:

És ha jól látom, a kiállítás útra kelt, szeptemberben a németországi Kiel-be utaznak.
Talán még az is lehet, hogy a lány haja egyszer valóban elér Mexikóig... 😊

A vázlat:


A poszter:


Egy apró részlet:


És Szonja is megalkotta a saját verziójat:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése